dinsdag 3 augustus 2010

Een nieuwe start?

Wauw,
Nooit gedacht dat ik ooit aan een blog zou beginnen. Beter op tijd dan te vroeg of te laat, nietwaar?  Er is helemaal geen reden om dit te maken eigelijk, als we verveling ook als een geldige reden tellen, dan misschien wel? Wie zal het zeggen.

Anyway, het is altijd handig om ergens iets te hebben om je gedachten te delen en/of feedback te vragen voor je uitvindingen en creaties. Een plek die helemaal voor jou bestemd is. Laten we als voorbeeld 'mij' nemen. Ik ben Vampsessed, nee serieus? Ja echt wel !
Ik ben een doodnormaal kindje van 16 die elke morgen heel braaf om 07:28 stipt naar school vertrekt en die dan om 16:18 ook stipt thuis aankomt. Wat een saai leven denk je nu.. Ik geef je helemaal gelijk en zo'n leven is vrijwel onmogelijk voor elke tiener in deze maatschappij. Wat ik daar over mijn schooluren zei is wel waar trouwens, maar ik ben niet saai.
Natuurlijk heb ik ook een 'eigen' wereldje waarin ik mezelf amuseer en te gekke events organiseer. Oh bijna vergeten trouwens, morgen zijn de Voscar uitreikingen in Vampytopia met de prachtige zee en strand... Neen dat verzon ik net. Vampytopia bestaat helemaal niet, misschien verover ik ooit nog wel eens een stukje grond in de achtertuin, dan beloof ik je dat ik hem Vampytopia noem. Ja ja natuurlijk mag jij daar ook wonen, er is genoeg plaats voor iedereen..

Wat doe ik allemaal dan om mezelf niet te vervelen 24 uur als we de schooluren niet mee tellen. Ik kan achter dit lichtgevend schermpje zitten waar allemaal letters tevoorschijn komen..
Ja, ik heb veel hobby's, je zult ze wel tegenkomen ooit hier en daar. Tot die tijd wens ik je veel plezier toe.
Be Safe !

Kusjes uit Vampytopia x

1 opmerking: