dinsdag 3 augustus 2010

Slaapritme

Mijn bedoeling is dus om mijn gezonde slaapritme terug te krijgen door de volgende techniek te gebruiken. Ik zal de hele nacht wakker blijven tot het ochtend wordt. Daarna zal ik voor ongeveer twee uurtjes slapen en onmiddellijk opstaan, zo vroeg als het maar gaat. Als ik dan 's morgens heel vroeg ben opgestaan, zal ik ongelofelijk slaperig zijn tegen 20:00 't is maar een ruwe schatting.

Geef toe, dat is het domste idee die je ooit hebt gelezen en je wilt nu de 20 seconden van je leven terug die je hebt verspilt om dit te lezen. Just kidding, nee maar je krijgt ze niet terug.
Het gaat helemaal niet lukken om zo vroeg op te kunnen staan, al sta je hier 's morgens vroeg met een fanfare van 60 man, sta ik nog niet op. Zolang ik weet dat ik niet naar school moet, niet moet werken en niemand op bezoek komt toch niet denk ik. Misschien moet de buurvrouw mij maar eens komen wekken? Da's weer zo'n slim plan. Ach, mijn moeder heeft een geweldige stem, zo harmonieus. We noemen haar soms Radiohead. Nee het heeft niets te maken met die 'donkere' muziekgroep. Vertaal gewoon letterlijk: Radiohoofd, denk daarbij eens aan wat voor een geluiden dat een radio maakt wanneer je even van zender verwisselt. Inderdaad, het beste alarm ever !

Be Safe

Kusjes uit Vampytopia x

1 opmerking:

  1. Haha, dat is idd een dom plannetje Vamp ;). Ik wens je veel plezier, en succes (als S3N is uitgestorven ;)).

    xxxEsmée

    BeantwoordenVerwijderen