dinsdag 31 augustus 2010

Paniek?

Heluuw,

Je kent het of je kent het niet, maar ik heb het ELK jaar op 31 Augustus. Paniek. Op 1 September begint school. Wat ga ik morgen aan trekken? Wat zal ik meenemen? Komen er nieuwe leerlingen? Of voor de mensen die eventueel naar een nieuwe school vertrekken: Wat voor mensen zal ik tegenkomen? Duizenden vragen die door je hoofd spoken en waar je alleen maar antwoord op zult krijgen in de loop van de komende uren. Toch moet je vannacht rustig in slaap kunnen vallen en 's morgens vroeg opstaan. Hoe dan? Voor de mensen die echt niet in slaap kunnen vallen heb ik hier 2 tips. Ik vertel je er ook bij dat ik een lichte slaper ben en meestal moeilijk in slaap val. Deze tips helpen me wel:

- Je kunt op het internet makkelijk aan 'Rain Sounds' komen. Regengeluiden dus. Download er een aantal op je iPod en luister ernaar terwijl je in je bed ligt. Het is zelfs beter als het echt regent ! :D

- Lig niet de hele avond te woelen en om en om  te draaien. Als je merkt dat je dat wel doet, sta dan op en maak even een wandelingetje door het huis. Een glaasje water gaan drinken kan ook. Ga dan terug naar bed en blijf dit keer stilliggen. Dwing jezelf om stil te blijven liggen.

Voila ! Ik hoop dat je hier wat aan hebt

Be Safe

Kusjes uit Vampytopia x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten