dinsdag 3 augustus 2010

Goedemorgen

Goedemorgen mensen, dieren, planten en twijfelgevallen !

Ja je kunt het al raden, haar plannetje is niet gelukt en ze heeft weer tot namiddag geslapen. Inderdaad ! Ik baal ervan, alhoewel ik toch lekker geslapen heb. Maargoed, 's morgens goed wakker worden met een liedje die niet bepaald je favoriet is, is ook niet helemaal aangenaam. Veel sterkte daarmee.
Een lekkere geur die van onder in de keuken tot boven in je kamer je neusje komt kietelen, zoals we in oude Warner Bros tekenfilms zien, daarentegen wel.

Hobby number 1: The Sims 3
Ja ik ben een sims fan en hier is mijn verhaal. Op een dag, toen ik me weer verveelde en wat lag te dromen voor de TV. Kreeg ik een supercool idee, hoe zou het zijn als er een spel was, waar je een mannetje kan maken en die kan laten doen wat je zelf wilt ! Wauw ik was een genie ! De slimste persoon op aarde !
Ik deelde mijn geniaal idee met de 'KING OF THE PLAYSTATIONS'. Mijn neef dus. Hij probeerde mij op een beleefde manier te vertellen dat ik geen genie was en dat dat spel al bestond. Blijkbaar was een ander kind al eerder met het idee opgekomen. Ik moest op dezelfde dag al naar de burgemeester toestappen met mijn idee, maargoed. Hij ging naar de stad en kocht het spelletje die heette 'De Sims 2'. Het was verslavend en we speelde de hele nacht door. Ik moest een plattegrond maken voor ons huisje en hij ging bouwen, geweldige spel. Toen ik met mijn geniale spel naar mijn moeder stapte daarentegen vond ze het niets en wilde ze er geen geld voor betalen, dat wil ze nog steeds niet trouwens. Jaren gingen voorbij. Mijn moeder ging vorig jaar in Oktober naar Turkije, helemaal alleen. Ons opa was helaas overleden en ze moest naar zijn begrafenis. Na een paar dagen van haar vertrek wist ik niet meer of er eigelijk nog iets nuttigs was om te doen. Tot ik YouTube opende en 'De Sim' wilde intikken en zag onderaan verschijnen: 'De Sims 3, De Sims 3 trailer'. Ik klikte daar zo snel als ik kon op ! Hebbe hebbe hebbe ! Ik heb 20 euro, hoeveel heb jij?! Handel met mijn zusters. Dus ging ik zo snel mogelijk naar het dorp en kocht het ! Nu ben ik een machinima-maker ! Machinima is een filmpje die met een spel zoals de Sims3 gemaakt wordt. Klik hier om naar mijn Youtubekanaal te gaan en mijn filmpjes te bekijken.

Be Safe

Kusjes uit Vampytopia x

1 opmerking: