woensdag 18 augustus 2010

Ga ik de politiek in?

Hallo bloggers,

Een vreemde vraag die ik me elk jaar weer in hetzelfde seizoen af vraag. Zal ik de politiek in gaan of niet? Laatst zie ik enorm veel problemen in de actualiteit die steeds gaan over de onderwerpen waar ik toch redelijk prikkelbaar voor ben. Als ik eens een debat zie op TV sta ik telkens te springen op mijn stoel in de zin van: 'Je had beter dit gezegd, nee zeg dit, nee zeg dat.' Heel jammer dat de TV geen feedback binnenkrijgt. Mijn eigen mening is heel belangrijk voor mij. Ik probeer niet op te scheppen. De partij die ik graag zou willen vertegenwoordigen is niet sterk genoeg op dit moment. Natuurlijk hoop ik dat daar ooit verandering in komt en dat de maatschappij die ik wil beschermen genoeg goede en logische bronnen kan vinden. Veel mensen hebben vooroordelen. Om die vooroordelen weg te werken heb je bewijs nodig en argumenten. Vaak word dit verkeerd of onvoldoende uitgelegd. Veel mensen krijgen dan een verkeerd beeld, zeker de mensen die al hun vooroordelen hadden. Dat vind ik heel jammer. Als ik er nu eens goed over na denk. Ik ben nog jong, veel te jong zelfs, en ik weet niet hoe ik met deze passie moet omgaan. Enig idee?

Hoe dan ook,

Be Safe

Kusjes uit Vampytopia x

1 opmerking:

  1. Ikzelf snap niet veel van politiek.Ik vind het veel te ingewikkeld.En zeker nu.

    BeantwoordenVerwijderen